← Spitalul De Psihiatrie Si Pentru Masuri De Siguranta Jebel
Servicii de preluare si incinerare deseuri medicale Sp Jebel, jud Timis
DA33707322 · közzétéve 24.07.2023 · lezárva 24.07.2023 · ettől: Pro Air Clean Ecologic (Timisoara)
4900 lejodaítélt érték
4900 lejbecsült érték
90524400-0CPV-kód
A mennyiség nem szerepel a nyílt adatokban. Az EM/SEAP export csak a megnevezést és az értéket tartalmazza; a mennyiség és az egységár csak a beszerzés SICAP-adatlapján szerepel, amely az e-licitatie.ro oldalon tekinthető meg.
A szövegben azért szerepel: 5 luni (automatikusan kiolvasva a megnevezésből/leírásból; ellenőrizd az alábbi szövegben).
Leírás a SEAP-ból
Se va intocmi Contract de prestari servicii avand ca obiect Servicii de preluare si incinerare deseuri medicale Sp Jebel, jud Timis conform oferta nr.6307/21.07.2023 ; Prestatorul se obliga sa preia, sa neutralizeze şi sa distruga în condiţii ecologice următoarele deşeuri periculoase rezultate din activitatea achizitorului. Materii care nu se pretează consumului sau procesării, cod deseu 02 02 03: 4,80 lei/kg + TVA Deseuri de tonere de imprimante, altele decat cele specificate la 08 03 17, cod deseu 08 03 18: 3,40 lei/kg + TVA Şlamuri din rezervoare, cod deseu 13 07 03*: 2,90 lei/kg + TVA Ambalaje contaminate cu substanţe periculoase, cod deseu 15 01 10*: 2,90 lei/kg + TVA Absorbanţi, materiale filtrante, materiale de lustruire, îmbrăcăminte de protecţie contaminata cu substanţe periculoase, cod deseu 15 02 02*: 2,90 lei/kg + TVA Obiecte ascuţite, cod deseu 18 01 01: 4,90 lei/kg + TVA Deşeuri a căror colectare şi eliminare fac obiectul unor măsuri speciale privind prevenirea infecţiilor, cod deseu 18 01 03*: 4,90 lei/kg + TVA Deşeuri a căror colectare şi eliminare nu fac obiectul unor masuri speciale privind prevenirea infecţiilor, cod deseu 18 01 04: 4,90 lei/kg + TVA Chimicale constând din sau conţinând substanţe periculoase, cod deseu 18 01 06*: 4,90 lei/kg + TVA ...etc. Perioada pana la care se achizitioneaza: 5 luni (31.12.2023) Plata se va face cu ordin de plata,la 30 de zile in contul de trezorerie specificat de furnizor la emiterea facturii